Onödigt inlägg

Egentligen har jag väl inte så mycket att skriva.
Känns som år sedan jag var i Polen, men det var det verkligen inte.
Allting går så sjukt fort, det är rätt läskigt ändå. Jag minns när det var två veckor kvar tills vi skulle till Polen. Då tänkte man att det kommer bara säga svisch och så är jag i Polen. Och det gjorde det. När man kom hem så var det två veckor kvar tills Höstlovet, och nu är det helt plötsligt höstlov om 4 dagar. Vart tar tiden vägen?
Om åtta dagar fyller jag år. 15 hela år har jag levt då. Det är länge, fast ändå inte. Som jag har längtat till den födelsedagen, och nu är den helt plötsligt här och det hela känns mest overkligt. Påtal om att jag fyller 15 så kom jag på att jag måste ringa moppekursen och beställa tid till att skriva upp. Mamma sa att han jag hade som "lärare" hade gått bort. Det var ju lite synd, för han var en trevlig prick.

Anyway, på fredag har vi FN-dag. Kanske ska gå på bio, annars ska jag åka med Tilda till stallet, har jag lovat.
Sen är det kalas på lördag, och efter det lov. Härliga höstlov. Plus att jag kommer träna nästan varenda dag nu, om man räknar gympan som träning, vilket jag nästan får göra nu för alla satsar verkligen i gympan vilket gör det skitjobbigt med min kassa kondition, haha!

Nä, usch vad jag tjötar om tråkiga saker. Här får ni en bild på Birkenau/Auschwitz II istället.

Linn


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA du har väl inte glömt bort halloween va? HIHI. jag tycker du ska klä ut dig till Gandalf, HAHAHA XD

2008-10-20 @ 19:22:32
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: michaela

svar: thank uuuu :D



snygging bild dessutom!

2008-10-21 @ 14:31:40
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Perra

Häftig bild! :D

2008-10-23 @ 16:37:00
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0