Lipen number one.

Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin. Svin.
Det är allt jag har att säga. Ditt jävla svin. (Förlåt, igen)
Hur kunde jag ens bry mig. Kossa.
(Väldig mycket djur i det här inlägget känner jag)

Nu vill jag verkligen åka. Nu. På en gång.
Jag ska stå och lipa som en gris i Polen. Åt allt och ingenting.
Som mamma sa idag: Även den starkaste måste få vara svag.
Palla.

Linnéa är bäst.

Nu ska jag gå upp om 7 h. Känner att det är dags att gå och lägga sig...
Om ungefär ett dygn är jag i Polen. Känn på den dô.
Håkans texter in my heart.

Linn

Kommentarer
Postat av: linnéa igen :D haha

tjena mittbena, kommer sakna dig linn!

elr ah, jag SAKNAR DIG!

du får inte åka till polen längre :P

elr jo, för det är du värd för du är så jävla bra, och du är värd det bästa och den bäst.

han kan ta dig i röven . han är en idiot som inte vet vad han själv hålller på med..

älskar dig <3

2008-10-04 @ 22:08:50
Postat av: anniöööööööö

du är bäst. bara så att du vet det(L).

hoppas du får det bra i polen!

2008-10-06 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0