Gymnasiemässan.

Idag har jag och min kära klass varit på gymnasiemässan.
Det var rörigt kan jag ju få be att tala om. Frågan är om jag blev så mycket klokare, egentligen.. Anyway, jag känner att Natur är min grej, även om det är mycket plugg. So what? Det är ju roliga saker man måste plugga, så jättehemskt är det säkert inte. Dessutom är det den bredaste utbildningen du kan få, och du är behörig att söka vidare till vad som helst efter det. Låter helt okej ändå, jag tror att pappa hade velat att jag gick det. Eller, vad säger jag nu? Shit the same.

Innan var vi på Röhsska museét. Kul? Nej, verkligen inte. Det var verkligen väldigt tråkigt. Fast de där telefonerna, vad de nu hette, dom var verkligen ascoola. Jag vill ha en sån hemma. (Ingen fattar, bara de som var med)

Jag träffade Julia, Linnea, Karin och massa annat folk där inne föresten. Det var nice. Julia kommer nog hit en stund på fredag, lääääängtarrrrrr.  Sen ska vi käka på thaien, för Annie fyllde år igår, grattis!
Annars händer väl inte så mycket egentligen. Vi spelar DM på söndag. Lördag ska jag, Linn och Tova cykla till kyrkogården om det är fint väder. Om 12 dagar fyller jag år. Jag har haft ständig huvudvärk sedan i lördags, går på tabletter, hihi, busigt.

Har faktiskt inte något mer att skriva, nu ska jag plugga lite NO.

Linn

Kommentarer
Postat av: michaela

var ni på där på svenska mässan? :o

2008-10-16 @ 21:27:30
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: julia

hahaha awsi. det va askul. (både igår å idag) :`D

mina lunchar v.45 kommer gå till att träffa dig,

det blir awesome. puss <3

2008-10-17 @ 18:53:20
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: michaela

svar: jaa, jag var där i onsdags och igår! men jag tror jag har bestämt mig, för tillfället iallafall. haha!

2008-10-17 @ 23:22:42
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Perra

Sv: Tack sötis :D

2008-10-19 @ 17:47:13
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0