Ehe, patetiskt

Tja
Eller nått.
Anyway, datorn känns passé på något sätt, om man kan säga så.
Det är inte roligt längre, bilddagboken är typ en belastning. Tror inte jag bevakar hälften av mina "vänner" och ändå har jag 70 st att kolla varje gång jag loggar in.
Bloggen får ju bara massa anonym skit ändå, vad är meningen liksom? Jag säger vad jag tycker, helt seriöst utan att klandra en kotte, och vad får man tillbaka? En jävla massa skit. Anonym skit som bara är okonstruktiv och elak. Inte alla kommentarer, men de flesta.
Det säger ju allt, de som tar åt sig blir förbannade men är så fruktansvärt dumma så att de inte vet vad de ska skriva. Istället skriver de massa onödig skit.

Jaja, jag har typ flyttat runt massa saker på mitt rum så nu har jag slängt ytterligare lite till, lagt datan på en hylla så att jag inte sätter mig vid den så fort jag inte har något att göra.
Sen har jag bestämt mig för att börja låna böcker igen när jag läst ut de jag fick när jag fyllde år. Kom på häromdagen att jag faktiskt saknar det, att bara sjunka in i en bok och befinna sig någon helt annanstans än just här och nu.

Sen har jag köpt en s.k. scrapbook, typ. Där ska jag i alla fall göra mitt eget. Klistrar in bilder, målar och har mig. Det tar en del tid, som jag brukade lägga på datorn, och det känns också bra.

Snart drar bandyn igång på riktigt också, längtar redan! Tror jag i alla fall. Sjöarn är så bra liksom. Man behöver inte vara mer än man är.

Orkar inte fota nått heller, segt.

Pöss, Linn

Kommentarer
Postat av: Nettan

tråkigt skulle det vara om du sluta blogga, gillar det. Bry dig inte, som du vet föds det en idiot varje sekund.... Puss O Kram.

2008-11-17 @ 10:03:16
Postat av: Klara

Tycker om att kolla både din blogg och bilddagbok. Jag står bakom dig Linn. Och okej, jag är inte jättebra vän med dig riktigt. Men det skulle vara väldigt kul att vara det.

Och jag har ett förslag angående fotografi. Kanske kommer det upp på min blogg/bdb. pok

2008-11-18 @ 20:19:52
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: Annie

Sluta inte blogga Linn! Du skriver jättebra :D

2008-11-20 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0