Inte förlåt, men kanske.

Okej, jag skulle vilja säga en sak (Hanna vill att jag säger en sak) angående mitt inlägg om innebandyn.

Allt jag skriver på bloggen här är bara mina egna åsikter, ingenting annat. Jag måste få dem ur mig, det är så gott som enda anledningen till att jag skriver. Jag menar aldrig att såra någon.
Och det jag skrev, att jag tycker det är fel att röka och spela innebandy samtidigt, det är min åsikt. Det betyder inte att jag tycker illa om någon som gör det, även om det framställdes lite så i inlägget. Den enda ursäkten jag har för det var att jag var på riktigt dåligt humör.

Sen vet jag att om man läser något som man känner sig träffad av så reagerar man starkt, och det förstår jag också. Men man kan ändå tänka sig för och skriva seriösa motargument eller ge konstruktiv kritik istället för att bara bli förbannad och säga att jag är en idiot.

Så ja, I hope you got it.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0