Ehe, dåligt inlägg

Okej, jag skrev ett inlägg för ett tag sedan som har fått väldigt mycket reaktioner.

När jag uttryckte mina tankar om vårt innebandylag så kan jag erkänna att jag var på väldigt dåligt humör och överdrev en del, men jag står för det.
Grejen är att jag får det att framstå som att jag är bäst, och det menar jag inte. Jag vet att jag har mina svagheter och att jag är sämre än många i vårt lag. Jaja, det var väl typ det jag ville säga.

Annars har jag gått och blivit sjuk, eller nått. Och jag orkar inte skriva här.
Nettan, du får faktiskt stå ut med den dåliga uppdateringen.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Klara

Men orka att alla blev arga eller nåt. Jag tyckte det var bra att du fick ur din åsikt.

2008-11-06 @ 20:48:00
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0