Duktig dag, faktiskt.

Jag är ganska stolt över mig själv.
Idag har jag både spelat match, pluggat lite franska, vart med Linnéa, skrivit spelscheman, sålt min sista lott och sålt nästan alla amaryllisblommor!
Fast jag känner att det är det här tempot som gör att jag mår dåligt. Men jaja, jag får väl ta det som det kommer. Imorgon ska jag inte göra någonting, vad jag vet. Förutom plugga franska då.

Och imorgon är det fars dag...
Det finns inte en pappa att gratta i min familj. Inte en enda. Inte en pappa, inte en morfar, inte ens en farfar finns det att gratta. Känns ganska piss måste jag säga. Jag får gratta Linn istället, för hon fyller år. Något som är positivt i alla fall.

Undra om man inte skulle göra så att man bojkottar alla julklappar i år och bara skriver ett fint kort, som man verkligen lagt ner tid på, istället? Hur låter det? Skulle man inte bli glad för det?
Jag orkar inte hålla på att köpa massa julklappar, det är ju bara onödigt slösande egentligen. Tänk hur mycket pengar som läggs på julklappar varje år. Om julen skulle gå ut på att göra någon tjänster och skriva fina kort istället skulle man kunna lägga pengarna på något mycket bättre, t.ex. cancer-forskning eller nödhjälp till barnen i Afrika.
Dream on Linn,  i och för sig.

Jaja, ska se om jag får sovit något inatt också. Kände att detta blev ett ganska meningslöst inlägg.
Föresten satt jag och läste igenom mina egna gamla inlägg igår, det är faktiskt ganska roligt, hehe.
Bjuder på en bild också.

Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: michaela

snygging bild!

2008-11-08 @ 23:54:39
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: jessika.

" Dream on Linn, i och för sig. "

hahah! Många bäckar små vetdu :)

finfin bild också (L)

2008-11-09 @ 18:48:18
Postat av: Anonym

" Dream on Linn, i och för sig. "

hahah! Många bäckar små vetdu :)

finfin bild också (L)

2008-11-09 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0