Snälla, bli nästa dag.

JULKALENDERN ÄR SÅ SPÄNNANDE ATT JAG DÖR!!!!!!!
Jag tror inte jag kollat på julkalendern på ungefär fem år. Men i år tänkte jag att jag verkligen skulle satsa och göra som Andréas, kolla julkalendern och sen direkt till skolan typ. + att det blir en anledning till att komma upp ur sängen i tid. Och nu är jag fast, den är ju hur bra som helst?! Dessutom är det toppen att man kan se på nätet när man missar ett avsnitt.
Go julkalendern alltså! Trots att den inte är särskilt julig av sig..

Föresten, så har jag höjt mig i 3 ämnen denna terminen, bl.a. franska, som jag aldrig trodde! Det var nog första gången jag blev riktigt glad över ett betyg. Och så gympan då, det blev jag också glad över, även om det är ganska svagt så, MVG som MVG liksom. Shit the same.

BÄSTA LÅTEN JUST NU!
Kanske skulle ta och pilla lite med hur man får in en video på bloggen? Yep, tror det.
Sen ska jag träna, stackars min förbannade fot och tumme, men äh, rätt åt dom.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: julia

och veeeeeeeeem skickade den, HA? HA? HA? HA? HEHEHHEHEHHEHEHHEHEHEHHHE. peace./julia.

2008-12-17 @ 16:44:36
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: michaelaaa

men nej?! :O ofta julkalendern är bra? jag orka aldrig ens se klart på första avsnittet! fan.. känns som jag missa nått bra nu ju :(((( men den ser förjävlig ut när jag kollar snabbt ibland ju.. haha

2008-12-17 @ 18:47:27
URL: http://michasega.blogg.se/
Postat av: k.

men ge dig. julkalendern suger fett. har sett ett avsnitt, diss direkt. nae, shitt rakt igenom. bye!

2008-12-17 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0