Glad Lucia, eller nått.

Ehm ja. Idag var det alltså den stora dagen: Lucia. Vi skulle sjunga i kyrkan och hejsanhoppsan. Som vanligt när jag ska göra något inför folk så var jag så in i bänken nervös. Men, som vanligt, så gick det bra.
Det var väl fint och ganska stämningsfullt i alla fall, förhoppningsvis.

Och jag har typ ingenting att säga. På måndag har jag sovmorgon till 12.25, tisdag till 9.20, onsdag är det kamratstödjarmöte och kamratstödjarmöte = fika. Sen så pysslar vi och shit på torsdag och på fredag slutar vi. Hur gött är det inte liksom? Jullov, älskade jullov.
Nu hoppas vi på snö, snö, snöööö. En vit jul, det vill jag ha.

Det är faktiskt bara 11 dagar kvar nu, och jag är klar med alla mina julklappar. Det är gött.

Nae, nu får jag väl gå och sova eller nått. Jag är sjukt trött.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: julia

KOMMER DET SNÖSNÖSNÖSNÖ SKA DU OCH JAG GÖRA ÄNGLAR :`D <3

2008-12-13 @ 20:07:07
URL: http://longkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0