Enough?

Ibland känner jag bara att jag vill sluta med allt, innebandyn och fotbollen då alltså.
Men, jag har tränat allt från 2 till 7 gånger i veckan så länge nu så det känns så konstigt när man inte tränar. Samtidigt vet jag inte om jag verkligen vill lägga av. Men, ingenting känsn särskilt roligt längre.. Jag känner suget att gå till innebandyn ibland, men inte ofta. När jag kommer dit förstörs det också ofta.
Fotbollen vill jag verkligen inte gå till. Det känns som en börda. Men, ibland kände jag så innan också, och ja gick dit ändå. Det kanske går över? Jag kanske blir sugen på att gå dit igen? Men hur länge ska jag vänta då? Man ska ju inte gå dit om det inte är roligt...

Klart att jag skulle sakna det om jag slutade. Jag saknar fortfarande handbollen ibland trots att jag inte spelade alls länge. Men, ändå. Min tid kanske är förbi? Jag menar, jag är ju ingen supertalang precis. Dom skulle ju klara sig utan mig om man säger så.
Åh.
Fan.

Hejdåååe. Nu ska jag se på PS. I love you eller The Holiday.

Kommentarer
Postat av: julia

aha, har the holiday slutat hacka då eller? MAHA, american pie - the naked mile kommer sen. HAH, kul. pöss jepp.

2008-12-30 @ 20:03:04
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: b

<3

2008-12-31 @ 12:44:21
Postat av: anni

linn, du måste kolla på p.s I love you med mig någon dag. :) püss

2009-01-03 @ 01:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0