Aj aj. Stackars tumme.

Okej, jag gillar verkligen min nya design. Tänkte bara säga det, hehe.

Och så tänkte jag säga att ni borde läsa Michaelas blogg också.

Iallafall. Skulle köra Emilia till godisaffären med Linnéas moppe och när jag skulle starta så tryckte jag hårt as hell på knappen med min onda tumme. Väldigt klyftigt måste jag erkänna. Det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det värker fortfarande. Så fruktansvärt dum känner jag mig.

Anyway, nu ska jag på toa för det har jag tänkt göra i typ två timmar!

PÖZ

Kommentarer
Postat av: j

2008-12-06 @ 19:20:14
Postat av: julia your own korv

fösrta kommentaren failade haha.

kör du inläggsbombning idag eller?

det är bra, för då kan jag bomba kommentarer!

puss

2008-12-06 @ 19:21:20
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: michaela

underbar idée hörru!! :DD

2008-12-07 @ 00:26:19
URL: http://michasega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0